måndag 1 december 2014

Min sköldpadda Michelle


Det här är min sköldpadda Michelle. Hon är en glad och väldigt snabb sköldpadda hur en sköldpadda nu kan vara snabb?! Jag fattade först inte för att alla säger ju att sköldpaddor är långsamma?!
Hon gillar att gömma sig eller leka kurragömma! Jag kan även prata med henne för om jag säger gå ner från stenen snälla så gör hon det! Det förstår jag heller inte;)
Hon gillar även att vara modell och hon älskar smurfar och fiskar hon skulle kunna leka med smurfar för DAGAR och fiskar skulle hon kunna titta på för DAGAR!! Jag lovar dig;)

Här är ännu ett foto som hon är modell på! Så söt tycker jag!!  

Älskar dig! 

Om ni undrar varför hon heter Michelle så är det för att min bästa kompis heter Michelle och nu har jag flyttat så därför döpte jag henne till Michelle för att liksom på ett vis vara med henne fast än det inte är så:( 

Saknar dig så mycket Michelle! 

Kramisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar